Κυριακή 1 Απριλίου 2018

Απόγεμα Κυριακής στη Νέα Σμύρνη

Δεν θα μου γυάλιζε ποτέ το μάτι, παρά την δροσερή ομορφιά της, γιατί όπως την έκοψα ήταν γύρω στα 17. Έχουμε λέω αρχές. Κι όχι μόνο-ή ίσως κι επειδή- μεγαλώσαμε ανάμεσα σε γυναίκες... 

Με παραξένεψε όμως που λίγο μετά την Κάβα, εκεί όπου βγήκα στη Νέα Σμύρνη στο ύψος της Ευαγγελικής για να αγοράσω αλκοόλ, την πλεύρισε μια χαμούρα κοντά στα 70 με μοντέρνα ρούχα και μπουφάν, κι εκείνη συμφωνημένα, του΄ δωσε απρόθυμα μεν, αλλά του΄ δωσε το χέρι.

Ε, πήγα κι εγώ από περιέργεια ακριβώς από πίσω την ώρα που τους άκουγα να ψάχνονται για κάνα έρημο μέρος στην Βενιζέλου και την ρώτησα στα ίσα: Τι τον έχεις τον γέρο κορίτσι μου; Παππούς μου είναι, λέει με έντρομα μάτια

-Ώστε έτσι; Αρωτώ τον γέροντα. Ναι μου απαντά, ψύχραιμα, την ώρα που το κοριτσάκι πήρε βόλτες και χάθηκε τρέχοντας στα στενά.

Με πόσα ρε πούστη τον ρωτώ πιάνοντάς τον απ΄ τον γιακά.

15 ευρώ λέει με το ίδιο κυνικό χαμόγελο, κι ένα παντελόνι απ΄ την Ομήρου.

Αυτή λοιπόν, σεβαστοί γονείς, είναι η ταρίφα…

Υ.Γ: Το κορίτσι ήταν Ελληνάκι Κι ο πουστόγερας επίσης.

Υ.Γ: Βγήκα χωρίς κινητό, αλλά, δεν νομίζω πως θα άλλαζε τίποτε… Η Ελληνική Αστυνομία δεν ημπορεί να τα προλάβει όλα.  Κι άλλωστε δεν έχω αποδείξεις... 



Δεν υπάρχουν σχόλια: