Κυριακή 9 Ιουνίου 2019

Η Ηθική του Τσίμα- Τσίμα...

"1-2" στην Pole Position για την αγαπημένη Ferrari σήμερα στην πίστα του Καναδά για την Formula 1.
Που΄ σαι ρε Μιχάλη Χριστοφοράκο να πάρεις κάτι σημερινούς μεγαλοδημοσιογράφους και να τους ξεναγήσεις ξανά στα παληά μεγαλεία...Αυτούς τους τιμητές που λίγδωσε το άντερό τους αφότου φύγανε από τον "Ριζοσπάστη" ας πούμε και κρέμαγε αντιαισθητικά στον σβέρκο το σακάκι τους και τώρα χωρίς ντροπή- επειδή η Αριστέα Μπουγάτσου που ξεβράκωσε το τιποτένιο ήθος τους πέθανε νωρίς- νομίζουνε πως οι πομπές τους ξεπλύθηκαν... Κακομοίρηδες.

Να ελπίζουμε- λόγω καλών σχέσεων της Οικογένειας...- ότι άμα έρθει ο Κούλης στα πράγματα θα ζητήσει την έκδοση Χριστοφοράκου στην Ελλάδα; Κι αυτού και όλων των άλλων στελεχών της Siemens που "επέτρεψε" με την ολιγωρία της να διαφύγουν, η αδελφή του;
Πόσο υποτιμητικό να σε κρατά και να τους έχει ρε φίλε όλους αυτούς στο χέρι, μια πληγωμένη Γραμματέας...
(Αικατερίνη Τσακάλου τη λένε και δεν έχει πει-υποθέτω-  ούτε καν τα μισά απ΄ όσα ξέρει...).
Έτσι νομίζω εγώ με τη φτωχή μου γκλάβα. Και τα υπόλοιπα θεατρικά που κατέθεσε στην Εξεταστική της Βουλής, ότι φοβάται για τη ζωή της και τα ρέστα, ήταν για το θεαθήναι. Όταν την πρόλαβα στην εξώπορτα και την ρώτησα "στ΄ αλήθεια φοβάστε;", με ρωτάει εκείνη μαγκιόρικα "ξέρεις από που είμαι εγώ;".
"Νομίζω απ΄ τον Πειραιά" της απαντώ
"Ε, με βλέπεις να φοβάμαι;" μου λέει όλο περιφρόνηση και μου γυρίζει αγέρωχα την πλάτη.
Αν είναι κάποιος που "σας έχει" δεν είναι αυτός ο χαμερπής και θρασύδειλος Πολάκης ρε όρνια. Όσο κι αν προσπαθείτε να τα ενταφιάσετε όλα μεταξύ εαυτών και αλλήλων.
Σας "έχει" αυτή η πληγωμένη Γραμματέας Μαλάκες!..    

Δεν υπάρχουν σχόλια: