Τετάρτη 22 Ιουλίου 2009

"Σήμερα (σαν χθες δηλαδή) είναι τ΄Αη΄Λια..."όπου γύρισα σπίτι

Εχθές που γιόρταζε ο γιόκας μου ο Ηλίας,
μας έβγαλε σε μια ταβέρνα στο Παγκράτι
Δασκαλεμένος πατρικά βεβαίως, αλλά,
ο τρόπος του μας έκανε εντύπωση
Εννιά χρονών και ζερβοχέρης,
καμμιά επιτήδευση
Ημπορούνε και οι μεγάλοι να συζητούν μαζί του
Σήκωσε τα κανάτια και τα γέμισε
"μ΄ αρέσει μπαμπά η μυρωδιά τους" μου είπε
τσουγκρίσαμε ολόθερμα τα ποτήρια
στ΄ όνομά του
Να είναι του Ηλία τ΄ όνομα και να ζει!
Και να ζει κι αυτός μαζί του!

Υ.Γ Χάρη στον γιόκα μου βρέθηκα κι εγώ χαράματα,
με λάθος αναπτήρα

Υ.Γ2: Και χάρη στον παππού του, ημπορώ να πω, πως τα λεφτά, δεν αλλάζουνε τη μοίρα των ανθρώπων!.. Αυτοί που προόρισται, εν τέλει θα τα βάλλουν στον τρύπιο κώλο τους...

Υ.Γ3 Συνελόντι ειπείν, ο Γέρος μου μου έδωσε το "ζειν" και ο κανακάρης μου το "ευ ζειν"...Θέλω να πω, οτι είναι ωραίες οι παραδόσεις και το λεγόμενο χά(ρι)σμα των γεννεών!

3 σχόλια:

elt είπε...

Να τον χαίρεσαι....

Γιώργος Χατζηδημητρίου είπε...

Σ΄ευχαριστώ!!!

dyosmaraki είπε...

Να τον χαίρεστε!
(40 ημέρες λένε κρατά η γιορτή, δικαιολογούμαι επομένως για τις καθυστερημένες ευχές)