Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2018

ΑΠΟ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ (σκόρπια...)

1. Ανακατέλαβαν το «στέκι» τους στην Φιλοσοφική τα μέλη του Ρουβίκωνα, παρά τη συγκινητική προσπάθεια, μελών του ΔΕΠ κυρίως, και καθηγητών να τους αποβάλουν από τον χώρο.

Ηγετικό στέλεχος του Ρουβίκωνα σημείωσε θριαμβευτικά σε ανάρτηση του στο facebook:

«Δεκάδες φοιτητές και φοιτήτριες της Φιλοσοφικής σχολής έδιωξαν τους λίγους θλιβερούς γραφικούς που αποπειράθηκαν να φιμώσουν την διακίνηση ιδεών εντός του πανεπιστημιακού ασύλου. Το στέκι είναι πάλι ανοικτό».

------------------------  

2. «Εγώ κινδυνεύω σε ένα μήνα να πάω φυλακή διότι έχω 5 δίκες μαζί. Το ΙΚΑ κάνει τη δουλειά του αλλά δεν τα οφείλω εγώ ούτε ιδιοκτήτης είμαι. Είμαι άμισθος υπάλληλος που προσπαθεί να βελτιώσει την ελληνική θεατρική επιστήμη» είπε σήμερα ο Κώστας Γεωργουσόπουλος αναφερόμενος στις υψηλές οφειλές που έχουν συσσωρευτεί στο Θεατρικό Μουσείο, εξαιτίας της χρόνιας ολιγωρίας της κατά καιρούς πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Πολιτισμού, να ρυθμίσει τα χρέη.

«Μου κατάσχεται κάθε μου κατάθεση και παίρνω μόνο το ακατάσχετο. Δεν μου το χρώσταγε αυτό ο τόπος στα 50 χρόνια προσφοράς μου που έχει αναγνωριστεί από το κράτος» πρόσθεσε-χωρίς ίχνος μελό- με την ενόχληση ενός ευγενούς ανθρώπου. Και κλείνοντας συνόψισε: «δεν περίμενα ότι στα 82 μου θα έπρεπε να απολογούμαι στον κάθε δικαστή και εισαγγελέα που δεν καταλαβαίνει τι σημαίνει Θεατρικό Μουσείο».

--------------------------- 

…Κι έχεις και τον άλλον- τον Καμμένο λέμε…- που πάει επίσημο ταξίδι στις ΗΠΑ και δηλώνει μπροστά στους εμβρόντητους συνομιλητές του, (στον ομόλογό του Τζιμ Μάτις εν προκειμένω, όχι όποιον κι όποιον…) ότι διαθέτει δικό του, (κομματικό, των Ανεξέλεγκτων Ελλήνων…) σχέδιο, για την ανάσχεση της ρωσικής επιρροής στα Βαλκάνια!.. Κι αντί να του γαμήσει τα καμπαναριά ο πρωθυπουργός, τον κανακεύει και εξελίσσονται μπροστά στα έκθαμβα μάτια μας, παρασκηνιακές καντρίλιες που οδηγούν σε παραίτηση τον ΥΠΕΞ, Ν. Κοτζιά και τον Τσίπρα να αναλαμβάνει το πόστο του, για να φέρει ηρωικά σε πέρας τη Συμφωνία των Πρεσπών.


ΕΠΙΜΥΘΙΟ: Ένας στους τρεις ανθρώπους- Ανθρώπους, λέμε…- στη χώρα, βρίσκεται τώρα στο κοινωνικό περιθώριο. Κι αυτοί- η αστική πολιτική τάξη- ζούνε στο παραλήρημά τους. Διαπιστώνουν πολλοί αναλυτές ότι «ο κόσμος δεν αντιδράει», αλλά, δεν το πάνε και παραπέρα όμως… Ίσως γιατί είναι άβολο να ταξινομήσει κανείς την υπόγεια οργή που παράγουν αυτές οι (συνηθισμένες για τη χώρα μας…) ειδήσεις. Τα χαρίζουν όλα στον «Λαϊκισμό» (βρήκαμε τώρα…) και περιμένουν άπραγοι το επόμενο «θαύμα»… 

Δεν υπάρχουν σχόλια: