Δευτέρα 27 Μαΐου 2019

Η Αηδιαστική περίπτωση του Βόλου... 

Ποικίλες αναλύσεις για κάθε γούστα θα διαβάσει κανείς όπου θέλει για το εκλογικό αποτέλεσμα. Εγώ αναρωτιέμαι για την εκλογή Μπέου από την πρώτη Κυριακή. Βολιώτες είναι αλήθεια δεν έχω γνωρίσει πολλούς. Τα καλοκαίρια από 12 χρονών που κατέβαινα για να δουλέψω με τον Αρβανίτη Πάππο μου στο Βελεστίνο (καμιά παρεξήγηση! Μακεδόνας χτίστης, Πετράς μάστορας ήταν, απλά είχαν ανοίξει μετά τον μεγάλο σεισμό εκεί στα μέσα του ΄50 οι δουλειές και βρέθηκε σ΄ αυτά τα μέρη τους για μια χρονιά κι έζησε μετά χτίζοντας μιαν ανυπέρβλητη φήμη για 40 χρόνια αυτός ο μπεσαλής...) έπαιρνα από τότε με λεφτά δικά μου στην τσέπη και κατέβαινα στο ρεπό με το Οτομοτρίς σ΄ αυτήν την όμορφη Πόλη.
Μου άρεσε ο τρόπος τους.Ειδικά όταν αρχίνησα να "δένω" στην Άγια Οικοδομή και παράγγελνε ο σεβαστός μου Πάππος στη μάνα "Τον μικρό να μου στέλνεις στη δουλειά! Ο μεγάλος με νευριάζει...". Στα δεκαεφτά και αλάνι με χέρα βαρειά όπου δεν είχα να φοβάμαι τίποτε, τα΄ πινα σκληρά μονάχος μου τις Κυριακές κυρίως στα στέκια της Νέας Ιωνίας, εκεί όπου οι παληές νοικοκυρές ακόμα και τώρα άμα πας, αερίζουνε κουβέρτες βαρειές μάλλινες, με το σήμα του Ελληνικού Στρατού. Πήγα πρώτη φορά στους Μιλάνους. Κι απο σέβας, δεν δρασκέλισα το κατώφλι. Κι άκουσα μιαν ωραία κουβέντα, έκθαμβος πιτσιρικάς ένα απόγευμα στο λιμάνι, όπου μαλώνανε για το τίποτε δυό ψαράδες και λέει ο ένας τ΄ αλλουνού "εντάξει καργιόλη! Θα΄ ρθείς και στην πλώρη μου!". Δεν έχω ξανακούσει βαργιότερη και πιο μάγκικη απειλή.
Δεν περίμενα εντούτοις πως οι Βολιώτες θα'  ναι τόσο ξεφτιλισμένοι! Να βγάλουν έναν μπράβο από την πρώτη Κυριακή Δήμαρχο! Αυτήν την χυδαία περίπτωση τον Μπέο που το μόνο που υποσχέθηκε μόλις ανέβηκε στο βήμα του καημένου θριάμβου του ήταν |"Θα γίνει της πουτάνας!"...
Με ποιους ρε και γιατί και εναντίον τίνων; 

Δεν υπάρχουν σχόλια: