Πέμπτη 11 Αυγούστου 2005

Αφήστε το τραμ και μπείτε σε ένα Ford Focus!

Δεν πρόλαβα να το φωτογραφίσω αλλά όσοι κυκλοφορείτε στην παραλιακή θα το δείτε. Ένα τραμ "τυλιγμένο" στη διαφήμιση της Ford που μας ..ενημερώνει ότι "η μαγεία της οδήγησης επιστρέφει". Αφήστε δηλαδή την "ταλαιπωρία της μαζικής μετακίνησης" και μπείτε σε ένα νέο Ford Focus.. Η διαφήμιση αυτή, και μάλιστα σε ένα μέσο μαζικής μεταφοράς, αμφισβητεί τις όποιες προσπάθειες της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Μεταφορών για μείωση των μετακινήσεων των πολιτών με τα αυτοκίνητά τους. Όσο για τον ενδεχόμενο ισχυρισμό των υπεύθυνων του τραμ, ότι η διαφήμιση έφερε έσοδα, ας σκεφτούν πόσα έσοδα θα διαφύγουν μελλοντικά από τους "μαγεμένους" οδηγούς αυτοκινήτων.. Αν μάλιστα αληθεύουν και τα δημοσιεύματα για αυξήσεις 20%-30% στα εισιτήρια των αστικών συγκοινωνιών, τότε "κλάφτα Χαράλαμπε"..

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑΤΙ ΞΑΝΑ;
Κι αυτό το καλοκαίρι, το θλιβερό φαινόμενο της εγκατάλειψης ζώων στους αφιλόξενους δρόμους από τους ιδιοκτήτες τους επαναλαμβάνεται. Μα, τόση ανευθυνότητα, απανθρωπιά, βαρβαρότητα; Έτσι αβασάνιστα περνάμε στα παιδιά μας το μήμυμα ότι συναισθήματα, δεσμοί και τελικά η ίδια η ζωή είναι είδη καταναλωτικά μιας χρήσης; Κι ότι η συμπεριφορά του δυνατότερου στον πιο αδύναμο, αντί να έχει φροντίδα και έγνοια, είναι σκληρή κι αδιάφορη; Ένα χρόνο πριν, η ολυμπιακή γιορτή ανέδειξε ομορφιές της πόλης μας και χαρίσματα των κατοίκων της. Γιατί σήμερα ξανά τραυματίζουμε ό,τι με κόπο, φιλότιμο κι ελπίδα δημιουργήσαμε;

kaltsovrako είπε...

Σωστός ο συλλογισμός και ο προβληματισμός επίσης.

Δεν καταλαβαίνω όμως κάτι:
Εσύ έχεις αυτοκίνητο;
Αν ναί, τότε μπορει να ψιλοψήθηκες να αγοράσεις - παράδειγμα - ένα focus.

Αν όχι, έτσι ή αλλιώς θα το σκέφτεσαι
και τσουπ ήρθε το διαφημιστικό να σου πει: έδώ είμαι, το νέο Focus.

Άλωστε ΟΛΟΙ οι έλληνες-καταναλωτές το πρώτο πράγμα που σκέφτονται να αγοράσουν είναι ένα αυτοκίνητο (μεγάλη συζήτηση). Ψέματα;

Άρα λοιπόν δεν είναι το τρόλλεϋ που σπρώχνει τον κόσμο να πάρει το ΙΧ και να κατέβει απο πάνω του. Η ποιότητα των υπηρεσιών του είναι που το κάνει.

Απλά ο διαφημιστής το εκμεταλεύεται.