Κυριακή 24 Μαΐου 2009

Οι δρόμοι θα μας φάνε...

Έχοντας εκπληρώσει το βλογιστικό μου καθήκων και προσθέτων σχόλιο εις στον συμπαθήν ινσάϊδερ προηγουμένως,
δικαιούμαι εις το τέλος της ημέρας, προσωρινό λέγω, διότι, όπως με έλεγε η μανούλα μου, το πιοτό αγόρι μου δεν τελειώνει ποτέ, να καταθέσω την αιφνίδια μαρτυρία μου.
Η χθεσινοσημερινή ημέρα ημπορώ να πω οτι έκλεισε όπως ξεκίνησε: Ανάμεσα σε δυο παιδικά πάρτυ΄ς.
Επιστρέφοντας, το πρώτον, καταμεσήμερο απο τη Βάρη, κοντά στα ξακουστά Βλάχικα, όπου είχα αφήσει τον Ηλία σε έναν συμμαθητή του, περνώ στον γυρισμό έξω απο το νεκροταφείο της Νέας Σμύρνης.
Ήτανε τόσο ηλιόλουστος η κατάστασις και τόσο λουσμένα όλα στο πρώιμο καλοκαιρινό φως, ώστε δεν άντεξα και βάρεσα την κόρνα. Και οι νεκροί, σκέφτομουν, συμμέτοχοι οι μπαγάσηδες, αυτήν την ώρα χουζουρεύουν αράθυμα μέσα στον τάφο τους και μας περιμένουν. Δεν ξέρω πως με ήρθε, αλλά μ΄ αυτήν την σκέψη, έπαθα μιαν αισιοδοξία! (ε, είχα σφίξει και κάτι μπύρες...)

Αργά το βράδυ πάλε, που η ευμετάβλητος μοίρα με επεφύλαξε να ανηφορίσω κατά Νέα Φιλαδέλφεια στον κουμπάρο μου τον αγαπημένο μου ντερβίση Χριστόφορο, προστάτη των φορτηγατζήδων, με φώτισεν ο Θεός και έμαθα την αλήθεια, όταν ένας απο τους συνδαιτημόνες σκύβοντας συνωμοτικά μου λέει στο μέρος μου "άκου να δεις δημοσιογράφε! Ξέρεις γιατί στην Ελλάδα έχουμε μόνο άνδρες Πακιστανούς και όχι γυναίκες;".
Γιατί ωρέ; Τον αρωτώ ανήσυχος... Και τότε μου ρίχνει την είδηση που την αποκαλύπτω αναντριχιασμένος με τη σειρά μου μόνο απο το βλογκ των συντακτών "είναι σε πρόγραμμα επιδότησης- μου λέει- απο το κράτος τους για να εξαπλωθεί στη γη ο Πακιστανισμός!"!
Είναι αλήθεια οτι με βρήκε απροετοίμαστο...
"Ξέρεις πως γίνεται αυτό!" με ξαναρωτά κλείνοντας πονηρά το μάτι. "
Πως ρε μεγάλε;"διερωτώμαι κι εγώ την ώρα που μ΄ εχουνε ζώσει τα φίδια "Αυτοί παρατήσανε τις γυναίκες τους εκεί και ήρθανε στην Ευρώπη να παντρευτούνε!.." μου απαντά με βεβαιότητα που δε σήκωνε δεύτερη κουβέντα.
Δεν ξεύρω την άποψήν σας, αλλά νομίζω πως αυτό, δεν απέχει και πολύ απο την πραγματικότητα...Άλλωστε οι γυναίκες, όπως μου εξομολογήθηκε ο συνομιλητής μου, "μετράνε λίγο στο Πακιστάν"!..

Δεν υπάρχουν σχόλια: